18 Nisan 2010 Pazar

Meb Anket Yapıyor [Okullara Sivil Kıyafetle Girilsin mi ?]

Merhaba arkadaşlar
Bugün karşılaştığım bir şey Meb in Resmi Sitesine girdim gezerken karşımda bir şey dikkatimi çekti ..Meb Anket Yapıyor






Bu Olay Beni Beni Çok sevindirdi.Okullara okul üniforması yerine sivil gideceğim ne rahat iş arkadaş çok güzel olur.Okullara sivil gitmek kravat takmamak belki bütün öğrencilerin hayalidir.:). Siz Neden Destek Vermiyorsunuz ???.
Ankete Katılmak İsteyeler Bu adresten ulaşarak Güvenlik kodu ve T.C. Kimlik Numarasını yazarak oy kullabilirler.2 Farklı soru var.
1. Soruda ilköğretim düzeyindeki okullarda sivil kıyafet serbest edilsinmi ?
2. Soru ise Ortaöğretim düzeyi okullarda sivil kıyafet serbest edilsinmi. ?

Ankete son Katılım tarihi 30 Nisan Olarak Belirlenmiş.
Hemen Katılmanızı bekliyor ve temenni ediyorum :).

Hadi Selametle

| ~~ Arkadaşlar Meb Sivil Kıyafet Sonuçları Açıklandı Buyrun Buradan Bakınız ~~ |

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Almak Bir Site Sahibine Verilecek En Güzel Hediyedir Teşekkür Ederim..