24 Mayıs 2010 Pazartesi

Farmville Para Hilesi Çalışıyor !


Evet arkadaşlar .Birçok ziyaretçimiz ''para hilesini'' sordular bende araştırdım ve para hilesi için bir program buldum ve sizlere sunuyorum.Deneyen 90 kişiden 63'ü olumlu sonuçla karşılaşmış bu yüzden bende sizlere bu programı sunuyorum denemenizde fayda var zaten videoyu izlerkende yapılanların doğru olduğunu ve paranızı istediğiniz gibi arttırabileceğiniz anlatılıyor.Yararlı olabilirsek ne mutlu bize :)

Arkadaşlar az daha söylemeyi unutuyorduk zaten videoda da göreceğiniz gibi bir program gerekli bu işlemler için o programın adı da : Cheat Engine ' dir.Googleden aratıp indirebilirsiniz yinede kolaylık olsun diye ben size bir bağlantı veriyim tabi yinede size kolaylık olsun.
 

 Programı İndir..

Buyrun işte video :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Almak Bir Site Sahibine Verilecek En Güzel Hediyedir Teşekkür Ederim..