26 Mayıs 2010 Çarşamba

Pepsi 100 Kontör 100 SMS Kampayası

Bu nasıl işitir arkadaş.Geçenlerde Bir adet pepsi aldım dikkatimi çekti 100 Kontör 100 SMS Fırsatı var.Hemen Dedim Telefonumda Pek Kontör Yoktu ama Turkcell Saolsun "-" düşme imkanı sağlıyor.Neyse SMS hakkım yoktu o yüzden direkt kodu gönderdim.50 Kuruş Param Gitti Ardından Banan Mesaj Gönderdiler Hediyeniz 48 Saat İçinde Yüklenecektir Adıyla.
Sevindim.Ve beklemeye Başladım.5 dk sonra mesaj geldi mesajda.
"2 Gün Boyunca Sizi Arayanlar ditdit Sesi Yerine Pepsi Şarkısınız duyacaklar.Eğer istermöiyorsan TONSIl yaz" falan filan hadi neyse dedik.
Ertesi sabah telefonuma mesaj geldi.Mesajda 100 SMS hattınıza tanımalanmıştır diyor hemen mesaj attım arkadaşlara.Ama ne göreyim.Kullanılan bakiye 0.40 Kuruş gitti dedi ve arkasını okudum.
İşte Düzenbazlık Burada








Arkasını okudumda yazının Yazan Yazı Aynen Şu "Pepsi 100 SMS'ini Kullanmak için 4 Ücretli Mesaj Kaldı" .yaw arkadaş 40 kuruştan toplam 5 SMS  olacak 2 TL para eder biz öğrenci adamız nerde bulacaz o parayı ardından sinirlendim ve telefonumu kapadım.Vay Arkadaş İsyan Edecem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Almak Bir Site Sahibine Verilecek En Güzel Hediyedir Teşekkür Ederim..