30 Mayıs 2010 Pazar

Blogger Sayfa Numaralanadırma Eklentisi (Pagenavigation) Sorun ! Çözüldü

Merhaba Değerli Bloggerci Arkadaşlarım.

Buradaki Yazımda sizlere sorunum olduğunu belirmiştim.Bu Sorun Sayfa Numaralandırma Eklentisi Olan [ Page Navigation ] ile idi.Bu Eklenti IE Opera Chorome'de görünürken Mozilla da görünmemekteydi ve sorunu bir sitede Gördüm Ve Çözdüm. :)

Sitenin CSS Hodlarında Header Bölümünde Bulunan aşağıdaki koddan bir satırı Sildim


h2.date-header { 
    margin: 1.5em 0 .5em; 
    display: none; 
     
} 

Kırmızı Olan Yeri Sildim Ve Aşağıdaki Kodları Oraya Yapıştırdım




visibility:hidden; 

Yani Son Durum



h2.date-header { 
    margin: 1.5em 0 .5em; 
    visibility:hidden; 
     
}  

Bu Şekilde Oldu Bu Seferde Sitenin Header Kısmı Bir Kaç Pixel Aşağıya Düştü Sidebar yukarıda kaldı ne yapayım ne yapayım derken Tawsan abim (Merih) en basit ve aklıma elen şeyi söyledi tabikide <br/> kodu olmalıydı bu :) Hemen

<div id='midsidebar-wrapper'>

Kodlarını Buldum Ve Hemencecik Üstüne <br/> kodlarını yapıştıurdım 3 adet <br/> kodu bu işin üstesinden Geldim Aklınla Bin Yaşa Tawşan :)

Yani Artık Blogger de Sayfa numaralandırmna Eklentisi mozillada görünmüyor operada görünmüyor IE'da görünmüyor die bir sorun kalmadı.Artık Herkez Sitesine Page Navigation [Sayfa Numaralandırma] Eklentisini Gönül Rahatlığı İle Kurabilir.Önceki Yazılarımda Blogger İçin Page Navigation (Sayfa Numaralandırma Eklentilerini Vermiştim). Benim Şu Anda Kullandığım Page Navigationu Burada diğer konum olan 6 Fazrklı Dizyndaki page navigaton Eklentisinide burada yayınlamıştım.İşte Artık Sizlerde Bunları Kullanabilirsiniz.

Hadi Geçmiş Olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Almak Bir Site Sahibine Verilecek En Güzel Hediyedir Teşekkür Ederim..