20 Mayıs 2010 Perşembe

Enes ve Blogu Sevinç Çekilişi !

Merhaba değerli arkadaşlarım.

Enes Abimi Ben her zaman takip eden birisiyim ve kendisini çok seviyorum.Şablonlarımız dahi aynı onun tasarımına benziyor hatta.Ama Yaklaşık 1 ay kadar önce Abim Hastalanmıştı geçmiş olsun dileklerimizi ilettik.2 Hafta oldumu bilmiyorum bir çekiliş başlatmıştır "Enes ve Blogu Sevinç Çekilişi" Adlı konu başlığı altında bende 2 haftadır düşünüordum acaba katılsammı diye ama neden katılmıyorum diye düşündüm sonradan.Tabiki katılacaktım ve sonunda katıldım.
Enes Abim Blogunda öyle sağdan soldan oş beleş hediyeler dağıtmıyor.Maşallah hediyelerin hepsi birbirinden can alıcı dotoğraflarını koyayım hemen hediyelerin

Ve Bunuda hediyeler arasında sayın resimlere sığmamış :)
Peki Bu Çekilişe Nasıl Ka5tılacaksınız

 Onuda enes abim anlatmış ve bir zorunluluk var E-mail Aboneliği Gayet Akıllıca olmuş bu kural.Helal Olsun Abim Sana Hadi Başarılar

Çekilişe Katıl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Almak Bir Site Sahibine Verilecek En Güzel Hediyedir Teşekkür Ederim..